Generalforsamling hos Konservative i Brønshøj-Vanløse
IMG_1129.jpg
Fra venstre Lars Barfoed, Lis Søkvist og Jakob Næsager. Foto: Privat.
- Stigende boligskatter er en bombe under mange familiernes økonomi, sagde Lars Barfoed, MF

På en generalforsamling i den konservative vælgerforening i Brønshøj-Vanløse kredsen blev Lis Søkvist fra Husum enstemmigt genvalgt som formand. Både det lokale konservative folketingsmedlem, Lars Barfoed, og det konservative medlem af Borgerrepræsentationen, Jakob Næsager, gav politiske oplæg med efterfølgende debat.
I sit oplæg kom Lars Barfoed ind på temaerne for det kommende folketingsvalg. – Vi vil tale klassisk konservativ politik. Vi vil et effektivt samfund, men vi vil også et menneskeligt samfund. Det skal bedre kunne betale sig at arbejde, men vi vil også sikre de svage i samfundet, styrke kulturpolitikken og sikre miljø, klima og sunde fødevarer, fastslog Lars Barfoed.
– Vi vil sætte en stopper for de stigende boligskatter, der er en bombe under mange familiers økonomi. Når det gælder lov og orden vil vi skærpe indsatsen mod indbrud og bandekriminalitet og sætte endnu mere ind mod terrortruslen. Et tema, vi også vil adressere i valgkampen, er bedre uddannelser med større krav til fagligheden, sagde det konservative folketingsmedlem.