Få bibliotekshjælp hjemmefra
Det nye servicetilbud ’Biblioteket Online’ giver københavnerne flere muligheder for at få hjælp, hvad enten de er hjemme, på farten eller på biblioteket.

Det nye servicetilbud ’Biblioteket Online’ giver københavnerne flere muligheder for at få hjælp, hvad enten de er hjemme, på farten eller på biblioteket. Fremover sidder biblioteksmedarbejdere nemlig klar på telefon 3366 3000 eller ved mailen bibliotek@kff.kk.dk, og det er noget der glæder kultur- og fritidsborgmester Carl Christian Ebbesen (DF):
– Den her hotline er en soleklar serviceforbedring for de rigtig mange københavnere, der bruger bibliotekerne. Det glæder mig, at brugerne nu kun behøver at henvende sig ét sted. Biblioteket Online dækker nemlig samtlige biblioteker i København og modtager henvendelser om alle biblioteksspørgsmål via telefon, mail og senere også fra videoskærme i bibliotekerne, siger borgmesteren. Biblioteket Online har åbent kl. 10-17 mandag til fredag.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Top