Biblioteket Online brager derudad
Københavns Bibliotekers nye kontaktcenter har på et halvt år betjent 16.200 københavnere. Åbningstiden udvides nu med seks timer om dagen.

Fra den 1. marts kan københavnerne få mere kvalificeret biblioteksfaglig betjening end nogensinde før, når Biblioteket Onlines åbningstid er mandag-fredag fra 08-21. Den nye og fleksible service glæder kultur- og fritidsborgmesteren:

-I øjeblikket sker der mange ændringer på biblioteksområdet. Københavnernes medievaner har ændret sig radikalt gennem de seneste år, og derfor er det kun naturligt, at bibliotekerne følger med. Mange børnefamilier lever en travl hverdag, hvor det kan være svært at få enderne til at mødes. Men nu hvor vi udvider åbningstiden med seks timer i døgnet, kan københavnerne få personlig betjening, lige når det passer dem, siger Carl Christian Ebbesen.

Noget tyder på, at københavnerne er glade for Biblioteket Online. Den seneste tilfredshedsmåling viser nemlig, at 87 % af brugerne er tilfredse eller meget tilfredse med den service, de har fået.

Biblioteket Online har fra 1. marts 2016 åbent mandag-torsdag kl. 10-21 – fredag 08-18 på telefon: 3366 3000 og bibliotek@kff.kk.dk.

Den gennemsnitlige svartid er 20 sekunder

Københavnerne spørger oftest til søgning, reserveringer og lånebetingelser

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Top